Danza e matemáticas están relacionados a través do
tempo no espazo.
Na danza pódese ver todo tipo de combinacións
de círculos e liñas ... iso é xeometría! E hai moitas formas de probar
fisicamente a xeometría. O corpo pode crear un formulario ou moverse nun estándar
particular e cando engadimos máis performers a varibilidade é enorme!
Aínda máis, podemos probar fisicamente cantidades de
tempo, estes valores poden ser engadidos, subtraídos, multiplicados e, por
suposto, o espazo pode ser dividido ...
Moitos recursos, pero, desgraciadamente, tamén
comparten o seguinte aspecto; ambos os dous adoitan ser ensinados a través da memorización. A
danza é frecuentemente ensinada por repetir estruturas organizadas (pasos) ata
que o alumnado pode realizar toda a secuencia sen pensar. Do mesmo xeito, a
matemática é moitas veces ensinada repetindo fórmulas ou cálculos (por exemplo,
táboas de multiplicación), ata memorización completa sen pensamento ou análise.
Samuel Barciela
Ningún comentario:
Publicar un comentario