texto

Este é o proxecto de Claudia, Elena e Ruth, rapazas de 2º da ESO que, apoiadas polos seus compañeir@s e dirixidas por Almudena queren demostrar que as matemáticas están presentes en cada momento das súas vidas.

Paralelismos danza-matemáticas

Danza e matemáticas están relacionados a través do tempo no espazo. 
Na danza pódese ver  todo tipo de combinacións de círculos e liñas ... iso é xeometría! E hai moitas formas de probar fisicamente a xeometría. O corpo pode crear un formulario ou moverse nun estándar particular e cando engadimos máis performers a varibilidade é enorme!
Aínda máis, podemos probar fisicamente cantidades de tempo, estes valores poden ser engadidos, subtraídos, multiplicados e, por suposto, o espazo pode ser dividido ...



Moitos recursos, pero, desgraciadamente, tamén comparten o seguinte aspecto; ambos os dous adoitan ser ensinados a través da memorización. A danza é frecuentemente ensinada por repetir estruturas organizadas (pasos) ata que o alumnado pode realizar toda a secuencia sen pensar. Do mesmo xeito, a matemática é moitas veces ensinada repetindo fórmulas ou cálculos (por exemplo, táboas de multiplicación), ata memorización completa sen pensamento ou análise.

Samuel Barciela

Ningún comentario:

Publicar un comentario