texto

Este é o proxecto de Claudia, Elena e Ruth, rapazas de 2º da ESO que, apoiadas polos seus compañeir@s e dirixidas por Almudena queren demostrar que as matemáticas están presentes en cada momento das súas vidas.

Análise da música





É común escoitar que hai Matemática na Música porque cando se abre unha  partitura ésta está chea de números. Dise que hai Matemática na Música, que a Música e a Matemática están moi relacionadas. Pero...hay Matemática na Música? Están relacionadas? Qué relación existe entre a Música e a Matemática?
Hai desde logo similitudes innegables como que ambas teñen algo de máxico, son tan abstractas que parecen pertencer a outro mundo e sin embargo teñen gran poder neste mundo, a música afecta a quen escoita e as matemáticas teñen múltiples aplicacións prácticas. Unha parte 
das matemáticas estuda os números, os seus patróns e formas e estos elementos son inseparables á ciencia, a composición e a execución da música.
Leibniz describe á Música como "un exercicio inconsciente na Aritmética". Esta afirmación quizais poderíase xustificar  sobre a base de que o músico-intérprete conta os tempos do compás cando cometa a estudar unha obra pero despois dun tempo de tocarla, xa non está contando conscientemente sino que deixa fluir a maxia da Música. Sin embargo casi todos os "elementos externos" da Música defínense numéricamente.
En tiempo da antiga Grecia, a Música no só se consideró como una expresión artística das Matemáticas sino que no seu estudo e análise estivo sempre ligado á Teoría dos Números e á Astroloxía. 
Na Idade Media a Música estaba agrupada coa Aritmética, a Xeometría e a Astronomía no Cuadrivio. A Música non se consideraba un arte no sentido moderno sino unha ciencia aliada coa Matemática e a Física (a Acústica). Matemáticas un poco máis elevadas se utilizaron no cálculo de intervalos, o cal requría o uso de logaritmos, e os problemas do temperamento requirían do uso de fraccións continuas.

Noa e Iria 2º A

Ningún comentario:

Publicar un comentario